Sunday, November 4

...EidulFitri...

..Salam Aidilfitri..raya menjelang lagi..another year...hope masih tak terlambat untuk ucapan selamat hari raye buat semua..maaf zahir dan batin..well ari ni baru sempat nk update blog ni..after sekian lame bercuti..seronok betul...and now, me back at melaka again..huh..
but things are not same anymore..sume org pon dah tade..makk, maksu..hana n ili..mis u guys a lot! just my sweetheart as always..thanks for being here wif me dear..
nk cite psl raye plak..seronok dpt raye ngan beloved family..gather with all..enjoy my last moment like this coz things gonna different next year..insyaallah..
still got duit raye ..hihi..ingatkn dah tak dpt..seronok tul..okla even tak sebanyak dulu..better than
nothing rite..hehe..dpt jln2 raye ke kelantan n alor star..uishh..bestnyee! :D
duk sorang2 ni rindu plak kat dik na..my sweet little sis..huaaa..umi, abah n sume..huhu..

n my companion..really mis u guys..ntah bile kite bole gather kan..kene jumpe jugak while i'm still single tau..hmm..

okey..need to stop rite now..slide nk present pon tak siap lagi ni..ishh..malas tul nk buat..huhu..
to all..salam hari raya..mintak maaf kalau ade tersilap salah ok.. :)




colors of my life.. :)

No comments: